13 april 2017

Op donderdag 23 november 2017 wordt er weer een DDMA Data Dag georganiseerd door de DDMA, de brancheorganisatie voor data driven marketing. Op de DDMA Data Dag hoor je in 1 dag alles over de inzet van data in marketing: de laatste ontwikkelingen, de kansen, de mogelijkheden en de toekomst. Van praktijkcase tot visie. Nationaal en internationaal.

De DDMA Customer Data Award wordt de avond ervoor uitgereikt, op woensdag 22 november 2017. De DDMA Customer Data Award beloont het innovatief en creatief gebruik van (klant)data. Al sinds 2006 wordt deze Award uitgereikt aan organisaties die aantoonbaar laten zien dat ze hun data inzetten voor het verbeteren van de klantdialoog. Ingezonden cases worden beoordeeld door de vakjury, op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie.

Heb of weet jij een mooie case die zeker aangemeld moet worden? Laat ons dit dan weten!

De deadline voor het inzenden van de case is 19 juni vóór 12.00 uur. Uiterlijk 27 juni wordt bekend gemaakt wie de genomineerden voor de Customer Data Award 2017 zijn. De genomineerden zullen vervolgens op de jurydag van 19 oktober hun case presenteren. De winnaar van de award wordt bekend gemaakt op 22 november tijdens de Customer Data Award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag. Wie wint de DDMA Customer Data Award 2017?

Bekijk hier het profiel voor een nominatie voor de Customer Data Award 2017.

 

Contact

Wil je een case aanmelden of heb je vragen naar aanleiding van dit artikel? Neem dan contact op met Priscilla Huisman via onderstaande contactgegevens.

Priscilla Huisman, Marketing & Communicatie medewerker

+31 6 11 52 81 99

p.huisman@cmotions.nl